5 Ağustos 2010 Perşembe

KHAAAN!




"Barcelona'nın başına beni koysalar ben de olurum şampiyon" geyiğinin basketbol karşılığı "Gm yapsalar en azından David Kahn'dan iyi olurdum."dur herhalde. Aldığı sayısız aşağılamanın yanında Chris Webber da "Bi siktir git allaını seversen" demiş adamcağıza.Başta Webber inceden dalgasını geçerken Kahn Darko'yla Webber'ı karşılaştırmaya başladığı anda Webber "Darko'yla beni aynı cümlede kullanma" diyip diyaloğu kesiyor, başını sallayıp susmaya başlıyor. Ayrılırlarken de bir iyi şanslar dileyişi var ki David Kahn'a, Kahn'ın yerinde olsam çeker giderdim Nba'den.Aslında David iyi niyetli. Övecek bir şey bulamamış oyunculara öğle yemeği yaptık, antreman sahasını tamir ettik falan diyor. Ben inanıyorum bu çocuğa diyip Darko'ya 20 milyon dolar vermiş. Tabii kotnratın geri dönüşü de yok öveyim en azından diyor.Tamam doğru düzgün bir basketbolcuya verebileceği bir ton parası varken Darko'yu aldı, geçmişte yaptığı işlerin de iler tutar yanı yok, ama samimi bi adam bence.Darko'ya o paraları verdiğine göre ya baya mal ya da altından bir kalbi var.


Şurda ve şurda Kahn'la sağlam taşak geçilmesine ve Webber vidyosunun özetine bakabilirsiniz. Star Trek: Wrath of Khan göndermesi yapılan yazıda ağzına sıçmışlar resmen. Bana bu noktada diyecek fazla bir şey kalmıyor, eleştiricek olsam Webber reis ve bir ton internet sitesinin çoktan demediği bir şey aklıma gelmez. Savunmanın zaten anlamı yok savunulucak tarafı yok yaptıklarının.

Hiç yorum yok: